Right HereI'll be right here where you need me 我會在這裡 你需要我的地方 Anytime just keep believing 任何時候保持相信 And I'll be right here... 我製冰機會在這裡 If you ever need a friend 如果你需要一個朋友 Someone to care and understand 有人關心和理解 I'll be right here 我會在這裡 All you 洗碗機have to do is call my name 你必須做的是叫我的名字 No matter how close or far away 不管如何,接近或遠離 Ask me once and I'll come, I'll come 咖啡機running 問我一次,我也會來,我會跑來 And when I can't be with you dreaming near 當我不能與你做一樣的夢 Keep me in your heart and I'll appear 保留冷凍冷藏冰箱我在你的心上而我將出現 All you gotta do is turn around 你只要向後轉 Close your eyes, look inside 閉上你的眼睛,看看裡面 I'm right here 我在這裡 鼎曜餐飲設備Isn't it great that you know that 是不是很大,你知不知道 I'm ready to go wherever you're at 我已經準備好去你那裡 Anywhere, I'll be there 任花店何地方,我將在那裡 I'll be here 我會在這裡 Whenever you need me 每當你需要我 There's no need to worry 還有我不需要擔心 You know that 關鍵字I'm gonna be right here 你知道 我必須在這裡 Ask me once and I'll come, I'll come running 問我一次,我也會來,我會跑來 And when I can't be 網站優化with you dreaming near 當我不能與你做一樣的夢 Keep me in your heart and I'll appear 保留我在你的心上而我將出現 All you gotta do is turn around 你只要向搜尋行銷後轉 Close your eyes, look inside 閉上你的眼睛,看看裡面


.msgcontent .wsharing ul li { text-indent: 0; }



分享

Facebook
澎湖民宿Plurk
YAHOO!

arrow
arrow
    全站熱搜

    mz49mzbyio 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()